Samstag, 28. Januar 2012

happy birthday and happy new year

it's a new year ahead
 I had a very unforgettable birthday this year
1st time ever I had 2 cakes
and a real surprise
I was truly surprised 
and I'm not going to forget it
it really touched me
to everyone who wished me
I wish the best for you too
will always keep you in my prayers
I have nothing to pay back
but only my sincerity
I may not be expressing it through words
but I'll cherish all of you in my heart
it was a special birthday this year

今年是个很特别的年份
2012
我拥有了至今最开心的一次生日
谢谢你们!
爱你们的话
我说不出口
但你们的好
我全收在心底
:)

今年
会是很忙碌的一年
日历上的格子渐渐被填满
两个非常重要的考试都落在今年
不卯足全劲
如何能胜任?
除了考试
就是营和旅行
要完美地兼顾所有
就要有平时我不会有的毅力和坚持
去年AS German的成绩出炉了
去年稀里糊涂的忙了很久
考试一结束
就把所有忘得一干二净
考试成绩我不是很在乎
纯粹只因觉得考过就算了
在临新年时
心里才稍觉忐忑
对自己要求太高
有时不是件好事

新的一年正式开始啦!
发啦!!!
;-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen